Tukaj smo za vas in vaše vozilo
Servis in popravila
Poskrbeli bomo, da vaše vozilo ohrani prvotno zmogljivost, zanesljivost in varnost.
Vzdrževalni pregled je priložnost, da podrobno izveste, v kakšnem stanju je vaše vozilo. Upoštevajte priporočila o vzdrževanju in pripeljite svoje vozilo na vzdrževalni pregled v našo mehanično delavnico in tako podaljšajte njegovo življenjsko dobo in zmogljivost. Zagotavljamo vgradnjo originalnih nadomestnih delov Renault kot jamstvo kakovosti in varnosti.
Remont Kranj je že vrsto let pooblaščeni avtoservis vozil Renault in Dacia s tradicijo odličnosti, ki z izkušenimi in usposobljenimi strokovnjaki zagotavlja brezskrbno in varno vožnjo. Garantiramo 1-letno garancijo za vgrajene nadomestne dele in servisne storitve!
Servisne storitve:
- Mehanična in elektrikarska dela
- Tapetniška dela (izdelava sedežnih prevlek, nadgradnje vozil dostavnega programa, tapeciranja po naročilu...)
- Priprava vozila za tehnični pregled in izvedba pregleda na istem mestu
- Meritve izpušnih plinov
- Vulkanizerska delavnica s hranjenjem pnevmatik
- Testiranje zavor, amortizerjev, kontrola optike...
- Elektronsko beleženje posegov na vozilu, kar jamči, da so ohranjene originalne lastnosti vašega vozila Renault. To je pomemben argument ob morebitni nadaljnji prodaji
- Avtopralnica
- Nadomestna vozila
Zakaj peljati vozilo na pooblaščen servis in ne k mehanikom "pod hruško"?
Misel in priporočilo enega izmed naših sprejemnikov na servis:
Danes se potrošniki pogosto sprašujemo, kje vse lahko privarčujemo. Iščemo cenejše artikle in storitve. In vzdrževanje vozila ni izjema. Pa je res vse to, kar najdemo, ceneje?
Pogosto slišimo, da je pooblaščeni servis drag. Urna postavka je visoka, nadomestni deli so dragi. Zakaj? Od kje taka razlika? Saj na koncu je mehanik le mehanik, olje je olje... itd
Poglejmo nekaj dejstev:
Mehaniki pri uradnem servisu so strokovnjaki samo za eno znamko vozil, šolani s strani proizvajalca, seznanjeni z vsako podrobnostjo, ki je v vozilu, imajo dostop do vseh tehničnih informacij in tehnično podporo. Imajo izkušnje pri vzdrževanju teh vozil, poznajo vse hibe za različne modele in to pri rednem vzdrževanju preverjajo, delujejo preventivno, svetovalno. Pri vsakem pregledu izpišejo potrdilo o kontroli z nasveti in priporočili.
Primer: obrabljene zavorne ploščice
Mehanik "pod hruško" bo zamenjal samo ploščice, (seveda še te neoriginalne) in kupcu predal vozilo. Če slučajno ne bo vse "štimalo", pride kupec še enkrat nazaj, pa bodo zamenjali še zavorne kolute. Kupec ima dva obiska servisa. Njegov čas je tudi denar! In še vprašanje: kako se bodo te zavore obnašale v krizni situaciji? Bodo kos nalogi? Se bo materjal obnesel in se ne bo pregrel...?
Mehanik v pooblaščenem servisu v Avtohiši Real takoj preveri tudi stanje kolutov, saj ima od proizvajalca navodilo, kolikšna je dovoljena obraba, da bo zaviranje še varno. Vgradil bo originalne dele z enoletno garancijo. Ko ima že vozilo na dvigalki, naredi še vizuelno kontolo celotnega vozila. Kupec ima samo en obisk servisa in potrdilo kontrole s priporočili.
Kaj je potem ceneje?